niedziela, 11 maja 2014

Liebster Awards!

No eloooo! :D Jak widzicie zostałam nominowana przez Dianę :D Macie tutaj link do jej bloggera :D Zapraszam!
No i okej ! Bawię się pierwszy raz w takie rzeczy ale spoko xd :D

Pytania od Diany:
1.Jakie jest Twoje największe marzenie?-chcę spotkać One Direction :P
2.Ile masz lat? -pozwolę zachować to dla siebie :d Wszystko inne zdradzę tylko nie wiek xd :D
3.Jaki jest Twój ulubiony serial? -Pamiętniki Wampirów :D
4.Jaki jest Twój ulubiony piosenkarz?-szczerze? Nie mam ulubionego piosenkarza.Mam ulubiony zespół :) Ale chyba wiecie o jaki chodzi! :D
5.Jaka jest Twoja ulubiona piosenkarka?-również nie mam ulubionej piosenkarki! :D Słucham,tego co wpada w ucho xd :d
6. Od kiedy jesteś Directionerką?-okej,jestem taką pełną od września.Niby mało ale przez wakacje miałam małą przerwę.Nie wiem dlaczego.Tak po prostu.Ale ogólnie 1D zawsze mi się podobało ^ ^.
7.Jaka jest Twoja ulubiona liczba? -9 :d To mój numer w dzienniku :D
8.Czy masz rodzeństwo? -tak,starszą siostrę :D
9.Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?-piesek :D
10.Którego z przedmiotów szkolnych nie lubisz?-matma :D
11.Do jakich fandomów należysz?-Directioners i znowu :D Jestem tylko Directionerką ^ ^ .

Moje pytania:
1.Jak masz na imię?
2.Jakie jest Twoje Hobby?
3.Masz jakiegoś zwierzaka?
4.W jakim mieszkasz województwie?
5.Jakie jest Twoje ulubione Fanfiction?
6.Którego chłopaka najbardziej lubisz z One Direction?
7.Jakie prowadzisz Fanfiction?
8.Ulubiona i ulubiony aktor?
9.Co lubisz jeść?
10.Twój ulubiony przedmiot szkolny?
11.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?


Nominuję:
http://noteventhegodsabovecanseperatetwoofus.blogspot.com/
http://new-life-new-beginning-harry-styles.blogspot.com/
http://you-and-i-and-onedirection.blogspot.com/

Wiem,że mało tych blogów ale jak mówiłam,jest to pierwszy raz więc wiecie :D A jeśli coś źle zrobiłam to poprawcie a w następnej nominacji (o ile taka będzie),wszystko będzie dobrze :D A więc żegnam się z wami i pa! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz