sobota, 26 kwietnia 2014

Bohaterowie


Sarah-
"Jestem inna,bo co??Bo nie wożę się w drogich samochodach?Bo nie mam pieniędzy?"


Zayn-
"Imprezy,laski,drogie samochody..mój raj i wiesz co? Przy nim zastanę"


Niall-
"Nie warto być jak reszta..bądź inny,czyli po prostu sobą.."


Harry-
"Ciesz się życiem,bo nie wiadomo co będzie jutro.."


Louis-
"-Debil.
-A ja jestem Louis..."



Liam-
"Po co się starać o lepsze jutro? I tak się coś spieprzy."


Diana-
"Ciesz się chwilą,bo później może jej nie być!" 

CHŁOPACY W OPOWIADANIU NIE SĄ SŁAWNI!

Od autorki: no ok,bohaterów mamy już za sobą.Emm cytaty wymyślałam,ja więc są do kitu. Chciałam się bowiem wczuć rolę :) Ale nie ważne.Mam nadzieję,że wam się                       spodoba opowiadanie ponieważ mam na nie dużo pomysłów :) 
Ok a więc będę się żegnała!Do zobaczenia i cześć!







1 komentarz: